La Prenyada, Cerdà-Pokorski

La Cerdà-Pokorski és una joia amagada al cor de Sant Benet. A la ressenya, l'itinerari original, amb un primer llarg més difícil i estètic que la variant oberta pel Luichy a mitjans dels anys vuitanta amb motiu de la seva restauració amb espits (molt encertada, per cert, sense afegir més expansions de les que hi havia en aquell moment).

Roca excel·lent i passos força atlètics amb bon canto -estil Sant Benet. La via queda força segura, tot i que és preferible moure's bé en el 5+ per anar tranquils. Hiper-recomanable.

Remuntem la fissura fins que s'estreny en arribar a un gran còdol. Superar-lo i un parell de metres per sobre, quan la fissura perd qualitat, flanquejar a mà dreta fins a caçar un burí ja a la placa.

La tònica és la mateixa en els dos llargs següents. Quan les dificultats augmenten seguint la fissura ens desviem per la placa sempre a mà dreta. El quart llarg supera el desplom, completament equipat amb espits i claus. Lliure potent amb molt bon canto o A0. La darrera reunió la muntem aprofitant dues sabines. Podem seguir l'itinerari original, per la placa de la dreta o tirar recte amunt, entre les dues alzines, superant un desplom amb preses generoses (V+).

1 garlantes:

Jose { 22/9/09 10:26 }
La vam fer un parell de weekends, i em va agradar força. Llastima que vam entrar per l'altre L1 (es una rostollada!!!). Prenc nota per una repetició, pues s'em va quedar el gusanillo de fer el L4 sencer en lliure. El L3, jo el trobo mes V+ que 6a i del L4, ostres! lo mes dur em va sembla arribar al primer spit (no em refiava gens del peus i les mans) , el tram del sostre, com dius, canto del bueno!

Una bona opcio per l'estiu! Per cert, emb va sembla que la R1 del espero magic estava re-equipada? em va semblar (i potser m'equivoco) veure una reunio de 2 bots nova per on es supossa que hi ha la R1 de la Espero, es aixì o tenia visions????

Bones escalades
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...