El todo por el todo

Avui m’ho jugo tot al tot per al tot. El futur dels meus fills als tribunals. Em jugo poder participar al 50% en totes les decisions que afectaran la seva vida. Em jugo que puguin ser amb mi el 50% dels seus moments. Tants moments com amb la seva mare. Avui em jugo el tot per al tot. La pitjor tàpia que mai havia hagut d’afrontar.

9 garlantes:

Piju { 7/7/09 09:06 }
MOLTA SORT!!!
PGB { 7/7/09 09:16 }
Doncs ànims i molta sort, bou!
rainbow { 7/7/09 09:30 }
Ho estàs fent molt bé!!!!
Fernando { 7/7/09 17:00 }
Valor y a por la vaquilla.
Fernando { 7/7/09 17:01 }
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Donn Demetrinco { 8/7/09 12:14 }
Quina vida més perra, tenir que batallar per afers així es entristidor.
good luck !!
Anònim { 9/7/09 13:27 }
Endevant!Molta sort i..
sobretot passi el que passi,després d'aquests moments de tensió i terribles

al final el que de veritat comptarà per ells és que els pares es preocupin per el seu benestar i els hi donguin amor indistintament, passi el que passi no pateixis, ells creixeran al teu costat, sigui com sigui!
Bullarolas { 14/7/09 16:29 }
Gràcies a tots/es. La vida continua i per això hi som, per continuar-la amb un somriure ;)
TRanki { 22/7/09 12:05 }
Ei Bow...

Espero que tot hagi anat bé...és dur...les persones som així...la llàstima es que qui més és afectat tingui tant poc a dir i que s'acabi decidint tot entre els grans...els una aplicant una justicia indiferent, els altres pensant més en e seu interès o contra l'interès de l'altre queno pas en el dels nins...

quin pal bow...

Si al final serà la via dels "papes"...ja t'ho dic jo...

Sort

TR
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...