"Porto una vida de playboy"

"Porto una vida de playboy, tot i que em falta el qualificatiu de milionari". M'ho explica un col·lega de fatigues efímeres per telèfon. El pillo a Londres, baixant cap a Picadilly Circus, allà on es corrien els manguis de la Polla Records. Va amb bici (amb v de viciós). Aquest matí, em diu, ha estat fent uns climbings als cliffs del sud de la Engels Land, amb el marró mort de l'oceà atlàntic sota els peus. Aquesta tarda passarà pel plafó d'uns amiguetes brits. Total que "porto una vida de playboy, finalment! Perquè ja tocava!"

L'escolto amb perplexitat. Fa una semaneta un altre col·lega m'explicava que se'n van junts a Madagascar i certa enveja em barrinava per dins. Res. Coses de les obligacions i les responsabilitats amb les quals adornem les nostres vides.

Llenço el puret i entro. M'assec davant l'ordinador. "Porto una vida de playboy" és un títol massa cridaner per deixar-lo córrer, encara que, després de llegir-lo, el contingut no acompleixi les espectatives.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...